Все буде Україна! Тримаємося! Перемога вже скоро! @Тур Харків

Тур Харьков - турагенство горящих туров в Харькове

Тур Харків - ваша турагенція у Харкові  Працюємо!

Підписуємося на гарячі тури!

   

З метою уникнення небезпеки зараження COVID-19 та попередження розповсюдження інфекції, доводимо до вашого відома нові норми, запроваджені  на авіаційному транспорті у відповідності до керівництва, розробленого Європейською агенцією з безпеки авіації (EASA) та Європейським центром з попередження і контролю захворюваності (ECDC) на замовлення Єврокомісії.

РУЧНА ПОКЛАЖА
Ручна поклажа не приймається до салону літака за виключенням жіночих сумок, чоловічих портфелів, ноутбуків та дитячих сумок. Ці обмеження тимчасово запроваджені для  забезпечення соціальної відстані під час посадки / висадки та з метою зменшення взаємодії членів екіпажу з пасажирськім багажем.

СУПРОВОДЖУЮЧІ
Особи, що проводжають пасажирів, до терміналу не допускаються. Виключення складають лише  несупроводжувані діти та пасажири, що потребують допомоги.

ЗАСОБИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

  • Пасажир зобов'язаний носити засоби індивідуального захисту (респіратор або захисну маску, такі, що не мають дихальних клапанів) протягом усієї подорожі, а саме: під час перебування в зонах обслуговування, безпосередньо при обслуговуванні та під час польоту.
  • Необхідно мати при собі достатню кількість масок на весь час подорожі (до виходу з аеропорту прибуття).
  • Наполегливо рекомендується носити разові рукавички під час усього польоту.
  • Пасажирів, що уникають використання засобів індивідуального захисту, не буде допущено до реєстрації. Вони можуть бути відстороненими від польоту. Виключення складають лише пасажири до 6 років та пасажири, що мають медичні рекомендаціі, які не дозволяють носіння масок (астма і т.і.).

 

СКРІНІНГ

  • Проводиться температурний скрінінг пасажирів та опитування щодо стану здоров'я.
  • В разі виявлення пасажирів з такими симтомами як: температура ≥38 °С, втома, нездоровий вигляд, ускладнене дихання чи сухий кашель, - їх буде супроводжено до медичного персоналу, для подальшого прийняття рішення щодо можливості їх перевезення.
  • В разі підозри на захворювання Covid-19 напередодні чи незадовго до рейсу, необхідно відмовитися від перельоту, звернутися до лікаря і отримати довідку про захворювання. На підставі цієї довідки пасажир в подальшому може безкоштовно змінити дату вильоту протягом року, звернувшись до контактного центру авіакомпанії.

 

 

ДИСТАНЦІЯ

  • Для кожного рейсу замовляється необхідна кількість стійок реєстрації, виходячи з забезпечення принципу дистанціювання.
  • Рекомендована дистанція між пасажирами складає 1,5-2 метри.
  • Необхідно дотримуватися дистанції в чергах на реєстрацію та при виході на посадку.
  • При пересуванні в автобусі до літака чи авіамостом (рукавом) також необхідно зберігати  регламентовану дистанцію.

 

 

ПРОХОДЖЕННЯ ФОРМАЛЬНОСТЕЙ

  • Здійснюйте онлайн реєстрацію (відкриваєься за 24 години до рейсу)
  • Власноруч скануйте посадковий талон
  • Заздалегідь готуйте документи та тримайте необхідні сторінки документів розгорнутими
  • Самостійно пред’являйте їх в розгорнутому вигляді
  • Всі дії з багажем, окрім навішування бирки, виконуйте самостійно.

 

 

САНІТАЙЗЕРИ

  • Доступні місця обладнані санітайзерами, якими ви завжди  зможете скористатися.
  • Відповідно до положень 2.3.5.1 IATA DGR, дезінфікуючий засіб на основі алкоголю прийнятний до перевезення в ручній поклажі, в кількості, що не перевищує ліміт 100 мл або еквівалент на предмет рідин та гелів відповідно до положень авіаційної безпеки.

 

 

САНІТАРНА ОБРОБКА

  • Санітарна обробка пасажирських автобусів проводиться регулярно з використанням дезінфікуючих засобів.
  •  Після виконання кожного польоту літаки авіакомпанії WINDROSE проходять ретельне очищення відповідно до настанов національних та міжнародних органів цивільної авіації, яке включає протирання поверхонь у льотній кабіні та пасажирському салоні, туалетах, а також столиків, підлокітників, підголівників, пряжок на ременях безпеки із застосуванням засобів дезінфекції, які дозволені та рекомендовані відповідними державними установами.

 

 

СУЧАСНА СИСТЕМА КОНДИЦІОНУВАННЯ

  •  Повітря в салоні на всіх без винятку типах повітряних суден авіакомпанії WINDROSE постійно оновлюється за допомогою циркуляції до 30 разів на годину крізь сучасні системи кондиціонування, які оснащені системами фільтрації повітря високої ефективності (HEPA), що забезпечує максимально високу якість повітря в кабіні.

 

 

ПЕРСОНАЛ

  • У всього персоналу проводиться контроль температури перед початком робочого дня.
  • Також проводиться перевірка на наявність: захисних масок/респіраторів, рукавичок,  екранів для обличчя, засобів дезінфекції (санітайзерів, серветкок та миючих засобів).

 

РЕКОМЕНДАЦІЇ EASA
З детальними рекомендаціями EASA, щодо планування вашої подорожі в умовах COVID-19, можна ознайомитись та роздрукувати пам’ятки за посиланням.

Туры на пляж

Тур- Харьков на ICTV